Σάββατο, 21 Απριλίου 2012

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ? ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ?

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΛΥΝΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ...
(ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ BODYART)

  1. YOGA, PILATES, ZUMBA, AEROBICS, TAEBO.ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ;



YOGA: είναι μια αρχαία επιστήμη, που πλέον αναγνωρίζεται από τη δύση. Η κλασική μορφή της είναι η Hatha yoga που συνδυάζει την ψυχική ηρεμία μέσω ειδικών θέσεων και αναπνοών. Η πιο έντονη μορφή της είναι η dynamic yoga όπου γίνεται αύξηση του μεταβολισμού λογά της καλύτερης οξυγόνωσης των μυών, βελτίωση της φυσικής κατάστασης και της μυϊκής αντοχής.



PILATES: Η τεχνική που εφεύρε ο Joseph Pilates για μυϊκή ενδυνάμωση σε όλο το σώμα. Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στο κέντρο του σώματος που θεωρείται από το στήθος έως τα γόνατα. Επιτυγχάνει ενδυνάμωση κοιλιακών και ραχιαίων απαλλάσσοντας έτσι ανθρώπους με χρόνια προβλήματα σε μέση και αυχένα



AEROBICS: Συνδυάζει ρυθμό και ένταση. Μπορεί το μάθημα να είναι low impact για τους αρχάριους και να φτάσει έως και hi impact για τους προχωρημένους. Για τους λάτρεις της χορογραφίας υπάρχει το dance aerobics.Στο aerobic διασκεδάζετε και καίτε λίπος!!!



TAEBO: Η προπόνηση θυμίζει κάτι από πολεμική τέχνη. Χωρίς σάκους και χωρίς αντίπαλο. Ο μόνος αντίπαλος είναι η βελτίωση της φυσικής κατάστασης. Επιτυγχάνεται επίσης μείωση του λιπώδους ιστού καθώς μπορείς να χάσεις έως και 400kcal σε μια ώρα!



ZUMBA: χορευτικό πρόγραμμα εμπνευσμένο από latin & international ρυθμούς. Στην πράξη λίγο από maringue, salsa , samba, ακόμα και από χορό της κοιλιάς, και η γυμναστική γίνεται πάρτι ευχάριστο και ζωντανό πρόγραμμα που σου προσφέρει εκτός από ευεξία και ευχαρίστηση, βελτίωση της φυσικής κατάστασης και βοηθού στην αύξηση του μεταβολισμού καθώς σε μια ώρα προγράμματος χάνεις έως και 500kcal.



  1. ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΠΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΥΜΝΑΖΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ;

Το πόσο θα γυμναστεί ένας άνθρωπος την ημέρα ή την εβδομάδα είναι καθαρά υποκειμενικό & για αυτό τα προγράμματα της γυμναστικής προτιμάμε να είναι ατομικά και να μην ακολουθούμε αυτό που κάνει κάποιος συγγενής ή φίλος. Ένας μέσος όρος, αν μπορούμε να το πούμε έτσι, είναι 3-4 φόρες την εβδομάδα και γύρω στη 1 ½  ώρα τη φορα.Αλλα η διάρκεια και η συχνότητα της προπόνησης καθορίζονται πάντα από τον γυμναζόμενο που έχουμε και τους στόχους που έχει.





  1. ΓΙΑ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ ΠΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ;

Η απώλεια βάρους είναι κάτι που απασχολεί τις περισσότερες γυναίκες αλλά και άντρες. Το να αδυνατίσει κάποιος χρειάζεται ένα σωστό συνδυασμό γυμναστικής και διατροφής. Τα προγράμματα γυμναστικής που βοηθούν στη απώλεια βάρους είναι κυρίως τα αερόβια και κυκλικά, είτε αυτά γίνονται ομαδικά είτε ατομικά.



  1. ΤΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ;

Η γυμναστική είναι για όλους. Μπορεί να γυμναστεί όποιος το επιθυμεί. Κάποια προβλήματα υγείας κάποιοι τα θεωρούν αντενδείξεις αλλά και ακριβώς έτσι. Με μια σωστή συνεννόηση  γιατρού και γυμναστή μπορεί  να ακολουθησει κάποιο είδος γυμναστικής. Άλλωστε για αυτό και στα γυμναστήρια υπάρχει και η δυνατότητα του personal ώστε να εστιάζουμε  στο κάθε πρόβλημα εξειδικευμένα. Μπορεί να γυμναστεί κάποιος που έχει  από απλά μυοσκελετικα προβλήματα (μέση, γόνατα, αυχένα) κινητικά προβλήματα αλλά και καρδιοπαθείς, νεφροπαθείς κ.α

  1. ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΤΙ  ΖΗΤΑΝΕ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ;

Πλέον και οι άντρες και οι γυναίκες ζητάνε ένα καλό , γραμμωμενο σώμα. Δεν ενδιαφέρει τους άντρες το bodybuilding όπως ήταν στις δεκαετίες του 80 και 90. Τώρα η πλειοψηφία των αθλούμενων γυμνάζεται κυρίως για λόγους υγείας και δημιουργίας μιας καλής εικόνας του σώματος τους. Οι άντρες λόγο της κατασκευής του οργανισμού τους βλέπουν πιο γρήγορα αποτελέσματα από τις γυναίκες. Με μια σωστή διατροφή χάνουν και πιο εύκολα και γρήγορα κιλά και μπορούν να  δουν το σώμα τους να γραμμένη πιο γρήγορα.



  1. ΠΟΣΟ ΒΟΗΘΑΕΙ Η ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΣΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ;

Η γυμναστική εκτός από υγεία μας προσφέρει ευεξία και καλή διάθεση. Αν εξαιρέσουμε την ψυχική υγεία που βελτιώνεται μέσω της γυμναστικής, η γυμναστική βοηθού και στην πρόληψη αλλά και στην αντιμετώπιση διαφόρων προβλημάτων υγείας. Πρώτα από όλα μυοσκελετικα προβλήματα μπορεί να σταθεροποιηθούν ή να εξαλείφουν. Βοηθού στη μείωση της χοληστερίνης και διατηρεί το σάκχαρο σε φυσιολογικά επίπεδα. Επίσης, αποτελεί πρόληψη για την οστεοπόρωση αλλά βοηθού και στην αντιμετώπιση της καθώς μέσω της γυμναστικής(κυρίως με αντιστάσεις) γίνεται αύξηση της οστικής πυκνότητας.





  1. ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

Ο ιδανικός συνδυασμός είτε για αυτόν που θέλει να χάσει βάρος, είτε για αυτόν που θέλει να διατηρήσει τα κιλά του είτε για αυτόν που θέλει να πάρει κάποια κιλά. Λέγοντας διατροφή μιλάμε για έναν ισορροπημένο και υγιεινό τρόπο διατροφής. Ακλουθώντας τη λεγόμενη  μεσογειακή διατροφή και ένα σωστό πρόγραμμα γυμναστικής  που μας το έχει προτείνει ένας ειδικός σίγουρα θα έχουμε αποτελέσματα σε σύντομο χρονικό διάστημα.










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου